tisdag 8 september 2015

Två favoriter just nu

Okej detta var minsann nyheter på denna blogg, MUSIK! Men alltså dessa två låtar gör mig till en riktig trafikfara denna höst. Jag MÅSTE ha på högsta volymen i bilen ( okej inte då barnen är med såklart, försöker att inte göra dem döva! men då jag är ensam i bilen så är det full VOLA som gäller ) och jag måste skriksjunga med. Ni vet sådär så man tror att det låter helt sjukt bra, men sanningen antagligen är att det är både falskt och gräsligt.




Jag gillar nog att lyssna på musik, men har absolut inte någon viss smak. Jag kan gilla allt mellan himmel och jord. Men nu i höst går jag tydligen igång på svenska låtar. Och sen all musik från gymmet, GRYM feeling direkt en sån låt dånar från någon högtalare. Dock är det rätt farligt då jag börjar skaka RÖV samtidigt som jag skall köra bil t.ex. Nej vet ni, det är inte lätt att vara jag heller.

Och då vi nu ändå är inne på musiktemat, (det kommer säkert aldrig hända igen!) så kan jag ju skryta med att jag och Karin skall och kolla på MUMS-MÅNS i oktober. *Emoji med hjärtögon* Maj gaaad, alltså det ska bli så skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar