fredag 11 september 2015

fredagens kvällstankar


- Fredag, oj vad skönt. Fredagkväll nu dessutom, båda kidsen sover och Anton också. Riktigt skön ensamtid framför TVn ( efter att Adam börjat på dagis så har det också blivit mer skillnad på vardag och helg. Skönt så! )

- Dagens pass på gymmet gick inte riktigt som jag hade tänkt, har inte riktigt så mycket energi. Men alltid är man inte på topp heller och det som räknas just ikväll var ändå att jag var där. *hurra för mig* liksom. Och så är kanske inte TACOS de bästa man kan äta innan man far och träna #fail.

- Måste boka massage till nästa vecka, har riktigt spänd nacke och axlar. På tal om att boka saker så borde jag också ringa tandläkaren (för mig själv, Addes är bokad redan!) och gynekologen. FAN vad jag suger på att få dylika saker gjorda, jag går istället och tänker på det typ 1000 gånger innan jag tillslut gör det. 

- I morgon är det morgongym som gäller, PUMP klockan 9.00 på en lördag. Ja inte är jag ju helt smart inte, men det är i alla fall skönt efteråt. Tur att vi gjort deal med Lelle, annars finns det nog en risk för att jag bara ställer om väckarklockan och fortsätter sova.

- Vitsi den här veckan har varit en bra träningsvecka, hittills har jag gått på, PUMP, Zumba, Step&Cardio, Spinning och Step&Box + då kvällens styrketräning i salen.

- Nä, vet ni vad. Sen är det rätt tomt i skallen. Skönt för då är det lättare att somna också.

Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar