söndag 16 november 2014

Tävlingspremiär!

Oj så spännande, det är dags för en tävling här inne på min lilla blogg. Ett stort steg för mig, hoppas ni är lika ivriga som jag är!

Nu har just DU chansen att vinna en brandbil eller en dockvagn, 
båda två är handgjorda träleksaker av Torolf Cederlöf. Du kommer till hans hemsida genom att klicka HÄR

Tävlingen kommer att avslutas Fredagen den 21 november.


Tävlingsreglerna är rätt så enkla:

Du skriver helt enkelt en kommentar här på bloggen, skriv vilken av sakerna du vill vinna och sätt gärna med en motivering varför just du vill vinna den. Dessutom skall du gå in och gilla Tuffas FB sida på länken HÄR

Vill du ha en extra chans att vinna? (vilket du ju så klart vill!) I så fall delar du detta inlägg på din blogg eller på din Facebook sida. Om du gör detta skall du också länka till det inlägget i din kommentar.

Kom ihåg att skriva din mail adress på kommentaren så att jag kan kontakta dig om just DU vinner.

Lycka till!

ps. Kom ihåg att man kan delta även om man inte har en egen blogg!


23 kommentarer:

  1. Vilka fina. Jag vill gärna vinna brandbilen. De flesta leksaker idag är av dålig kvalitet och går sönder så fort, men ordentliga träleksaker håller bra. Därför skulle de vara roligt att kunna ge en sådan till julklapp åt dottern. :) sanna.bjorkskog@gmail.com

    SvaraRadera
  2. En brandbli sku sitta fint i vår samling för dockvagn har vi ren. :) Tuffas leksaker är superfina!

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar och vill vinna brandbilen - jag har nyss blivit fadder och detta skulle vara en perfekt liten gåva att ge till honom. Det är en av mina bästa vänner som blivit mamma i år och fått en underbar son.
    Jag har bloggat om tävlingen här: http://ninozia.blogspot.fi/2014/11/tavlingstips.html
    Hoppas på min tur nu!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag heter Carola, min fästman heter Robert och vi har en liten dotter som heter Lo. Min fästman jobbar som brandman. Vi kommer inte uppfostra vår dotter till en tjej som tror att det bara är ok för henne att leka med dockor och vagnar, och att hon inte ska leka med bilar och bollar - "för det är killgrejer". Vi vill att hon redan från liten ska få ha valmöjligheten att välja om hon idag vill leka med sin docka eller med sin bil. Sen tycker jag att dagens leksaker bara är massa teknikprylar som det behövs batterier till för att de ska "fungera" och går de sönder så de inte blinkar, ja då ska man slänga dem för barnet tycker att den då är obrukbar eftersom den inte låter och blinkar.. Det tycker jag är synd! DÄRFÖR vill jag vinna den otroligt fina brandbilen, så jag kan ge den åt min dotter, dels för att hennes pappa är brandman, dels för att hon ska veta att det är mer än OK för henne som flicka att leka med bilar och sist men inte minst- för att jag tror att denhär brandbilen kommer att hålla i många generationer framöver <3 Kram! Delar tävlingen på min facebook page! <3

    SvaraRadera
  5. Om jag sku vinna sku jag gärna vilja vinna den söta dockvagnen till min systers tjej Thindra som kom till världen för några veckor sen! Denna leksak tror jag att hon sku uppskatta och den sku åtminstone hålla många år. Denna kunde gå vidare i generationen. Så denna kunde hon leka med tills hon blir för stor och denna inte intresserar längre. Då kunde hennes kusiner leka med den :)

    Madeleine.sjobacka@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har alltid tyckt att leksaker av trä är härligare än leksaker av t.ex. plast. Just tuffas leksaker är så jättefina då de är som leksakerna förr i tiden, och av så himla bra kvalitet. Dockvagnen skulle passa min lilla kille perfekt, då han nu är i den åldern att han tycker om att skuffa t.ex. mjukisdjur i sin gåvagn. En riktig dockvagn skulle han gilla stort! Och när han blir äldre har han glädje av den i flera år framöver. Dessutom är hans 2årsdag bakom hörnet, så jag skulle gärna ge den i födelsedag åt honom. Min e-mail är bjorkmar@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har delat inlägget på min Facebook sida!

      Radera
  7. Tjena! Vill såklart va med och tävla om dockvagnen, tror den sku sitta fint i Mineas hylla. Har pillat på dessa leksaker tidigare men är ingen ägare utav dem så skulle bli jätteglad över en ny fin leksak till Minea. �� H. Karin / karin.n_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Nämen ja! Visst vill vi vara med och tävla med Vincent. Vinner vi är det brandbilen vi är intresserade av. Brandbilar är pop nu. Ibland när Vincent är ute och cyklar med pappa så stannar de vi brandstationen för att se på brandbilarna. En gång fick de till och med gå in i stallet och se närmare. Vet inte vem som var gladare när de kom hem, Vincent eller pappa. :)

    PS. Vill ju inte missa det här så skriver ett inlägg på bloggen så får vi en extra chans! tanja.e.kavander@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vinna brandbilen.. 😊 Dagens plastleksaker går jo bara sönder.. Men den där skulle ju hålla länge 😊 dianafagerholm@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen och det är brandbilen som jag är intresserad av. Det skulle vara en perfekt gåva åt mitt barnbarn som just nu gillar brandbilar jättemycket. H. nordstrom.annika@parnet.fi

    SvaraRadera
  11. Hej Malin! Vilken söt tävling och den passar just dig och din fina blogg ! Jag skulle önska den stora fina brandbilen åt min lilla guldklimp Gabriel. Vi , om vi har riktigt god tur, kommer att få chansen att få fira julen tillsammans med våra älsklingar. Som vi väntar och hoppas! För tillfället är vi ännu i Colombia och har det riktigt bra, men tänk om jag kunde vinna denna brandbil åt honom...skulle vara underbart! En första julklapp åt vår lilla älskling❤️

    SvaraRadera
  12. En brandbil skulle sitta fint åt flickan då hon ser så mycket upp mot sin pappa och han hör till brandkåren :) hon har faktist inte en enda brandbil ennu.. Vad skoj att du ordnar tävling :) !

    diiva_-@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill tävla om dockvagnen åt min Elis. Han åker själv vagn ibland när han inte är i bärsjalen, så då är det ju naturligt att använda det också i leken. Bilar har han fått många av av släktingar. I övrigt undviker vi alla plastleksaker förutom duplo.

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vinna dockvagnen till vår 1 åriga dotter. Hos oss finns det mest bilar eftersom dottern har 3 storebröder. Sko vara roligt att få en lite mera tjejig leksak till vårt hem snellmananna@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Oj vilken fin tävling, är gärna med och tävlar om endera sakerna, ingen skillnad om ja sku vinna brandbilen eller vagnen, hemma hos oss finns det både en kille och två tjejer, så båda sakerna sku garanterat kom till användning av fom alla, här leker alla tre med allt. Nu e de så att min mail bara krånglar, men ger den ändå, kanske den vill fungera om jag vinner;) fin blogg du har/(camilla ahlö) camilla.a@multi.fi

    SvaraRadera
  16. Jag vill också vara med och tävla om de fina träleksakerna. Ronja skulle säkert gilla både brandbil och dockvagn, men väljer dockvagnen ändå så kan hon sätta sin lilla docka dit o tutta :)

    SvaraRadera
  17. Hej hej!

    En söt dockvagn håller jag tummarna på att vinna,
    den kan min väninnas dotter leka med varenda timma.
    Nu fyller hon snart år,
    därför håller jag tummarna för att hon denna får.

    Hälsningar Frida ( fridaelmgren@yahoo.se)

    SvaraRadera
  18. Ååh! När jag fick barn höll jag stenhårt på att min dotter inte skulle bli rosa och supertjejig. Jag körde på neutrala kläder och lät dottern följa med sin far lastbilschauffören på jobb. Men hur jag än försökte visa henne att man inte behöver vara prinsessa bara för att man e flicka så är det ju just det hon gillar! Dockor! Dockvagnar! Rooooosa! Och det får hon ju självklart ha när hon älskar det! Därför sku hon bli världens gladaste för den där dockvagnen, speciellt som hon fyller tre dagen före julafton! :)
    Emelie.kevin@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Åh så fina! Skulle gärna vinna en brandbil till sonen. Har ännu inte många egna leksaker utan får leka med syrrans. Tycker om träleksaker, de är fina och håller bra, och det skulle vara en fin julklapp :) mia.enkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej Malin! Jag skulle gärna vilja vara med i denna tävling och hoppas på att vinna en brandbil isåfall, som jag skulle ge åt min systers son på ett år och två månader :) Tycker att dessa leksaker som är gjorda i trä passar bra åt barn också i liten ålder, eftersom de är stadiga och alltsom oftast rätt hållbara och innehåller inte en massa små delar som lossnar eller går sönder, Det var roligt att läsa i PK om ditt och Paulinas bloggande, tummen upp för er :) Hälsar Mari / mari.asplund93@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. OJ den här tävlingen vill vi inte missa! :) Om jag skulle vinna sku jag välja dockvagnen. Har på många marknader beundrat dessa fina hantverk! Har gillat och delat!

    SvaraRadera
  22. En brandbil skulle min äldsta son älska.
    Brandbilar är helt klart en av favoriterna :)
    mimminina84@yahoo.se

    SvaraRadera