lördag 15 november 2014

En OMVÄND frågesund!

Hallådär alla fina! (om det nu är någon som kikar in här på bloggen på en lördagkväll?) det har kommit rätt många nya läsare på bloggen och jag är super nyfiken på vem ni är? Jag är nyfiken på alla mina läsare faktiskt, ny som gammal. 

Så om ni vill förgylla min kväll (vilket ni ju såklart vill!) så ska ni svara på dessa enkla frågor. Det är ingen skillnad om ni besöker bloggen för första eller tjugonde gången!  En omvänd frågestund helt enkelt. 

Visst hänger ni på? 
Vad bra, då kör vi!




EDIT: Jag har en hälsning till dig Malin, lär dig stava!!

7 kommentarer:

  1. 1. Mia W. (du känner mej ;) )
    2. Ja, men enbart graviditetsblogg, nån gång i tiden aktiv bloggare angående hundvardag, hundträning, hundliv
    3. 29år
    4. Född i Helsingfors
    5. Du publicerade ett av blogginläggen på din FB sida
    6. Sedan du blev gravid med Saga, men har även kollat bakåt i tiden T.ex. då du väntade Adam
    7. Att du skriver med fötterna på jorden, ärligt o vågat med egna åsikter, om vardagliga ämnen där jag många gånger känner igen mej, ämnen som även finns i mitt liv och min vardag
    8. Just nu har jag inga speciella önskemål
    9. Är nöjd som bloggen är
    10. Tycker det är härligt att du skriver så ärligt o rakt på sak och ofta positivt eller med en positiv swing och med en varm känsla fastän ämnet alltid inte är enkelt eller kul.

    SvaraRadera
  2. 1. Cecilia
    2. Ja, men tappade gnistan så har inte uppdaterat på en tid..
    3. 18
    4. Jeppistrakten
    5. Via finlandssvenska bloggare-gruppen.
    6. Första gången idag.
    7,8,9 & 10. Har inget att säga då jag bara varit här inne tillräckligt länge för att svara på frågorna. :)

    SvaraRadera
  3. 1. Carro Ekman 2. Njaaaa allltsååå int vet ja nu om man kan kall den för en blogg.... den är ganska dålig så..... 3. Fylld just 23 men firade inte så stannar ännu som 22 4. Jeppis city 5. Då du har kommenterat min blogg <3 6. Hmmmmm några månader kanske :) 7. hmm då du tar upp såndär intressanta babygrejer 8. Kanske en ljusare header (jag gillar bara ljusa headers så ja, kanske man int ska hör på mig för ja e så krantto ;)) OCH ta bort ordverifiering då man ska kommentera, det suger!! Int kommer de ändå så mycki spamm :D 9. hmm kanske en "blogg-lista" :D 10. You go girl! Ska bli kul att ses snart :) // The one and only

    SvaraRadera
    Svar
    1. så pinsamt då jag inte ens fattat att de går att ta bort ordverifiering ;) nu är den gone!

      Radera
  4. 1. Maria Heikkilä, eller ja, Mimmi räcker bra
    2. Japp, www.mariaheikkila.blogspot.fi
    3. 23 år
    4. Kommer från Nykarleby, men är numera bosatt i Oravais
    5 & 6. Vi var ju klasskompisar där ett tag och blev väl vänner på FB och därvia hittade jag sen din blogg, tror jag. Läste en tid men sen hade jag en period då jag följde minimalt med bloggar på Bloglovin, och din föll bort. Nu har jag dock börjat läsa igen :)
    7. Tycker du har en riktigt bra "vardagsblogg", där man får ta del av det mesta. Gif:arna är roliga! Och sen tycker jag du har många inlägg som jag själv får inspiration av, det märks att du börjat satsa på bloggen! T.ex. inlägget med favoritbloggarna, och detta inlägg är sådana.
    8. Hmm, egentligen tycker jag att din blogg har det mesta, bra layout osv. MEN! Jag sku önska lite mer bilder från ert hem ;) det är jag förstås mest nyfiken på..¨
    9. mitt önskeinlägg, med tanke på förra frågan, blir en videoblogg från ert hem :D
    10. ska bli kul att träffas på bloggjulfesten, de va länge sen sist :)

    SvaraRadera
  5. 1. Felicia
    2. Jaa! feliciaellenalice.blogspot.com
    3. 19
    4. Lilla byn Billnäs i södra Finland, för tillfället bor jag dock i Tyskland :)
    5. Via Finlandssvenska bloggare, FB sidan.
    6. Inte alls så länge faktiskt, kanske en månad? Fastnade dock direkt efter att ha klickat in mig första gången!
    7. Din stil att skriva om vardagen; en sammanhängande text med en gnutta humor. :)
    8. Inga speciella önsemål på denna punkt, tycker som några ovanför här att din blogg har det mesta. :)
    9&10, inget önskeinlägg, men jag önskar att du fortsätter skriva i samma stil och tack för en fin blogg! :)

    SvaraRadera